Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over BrengOver geboortekaartjes

1.  Hoe werkt het bestellen van een geboortekaartje?
2.  Vanaf wanneer kan ik het beste een geboortekaartje uitzoeken?
3.  Wat als we nog niet weten of het jongen of een meisje is?
4.  Wat kosten de kaarten?
5.  Wat zijn de verzendkosten?
6.   Kan ik ook een proefdruk op papier ontvangen?
7.   Kan ik de enveloppen alvast eerder bestellen?
8.   Wat moet ik doen als de baby geboren is?
9.   Wanneer worden de kaartjes bezorgd?
10.Hoe moet ik betalen?
11. Ik wil graag een geheel eigen ontwerp op maat kan dat?
12. Kan ik de bestelling annuleren?
13. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit, waar kan ik terecht?
14. Wanneer het anders loopt

Staat je vraag er niet tussen? Of is er nog iets niet duidelijk? Mail gerust je vraag of opmerking naar kaartjes@brengover.nl

1.  Hoe werkt het bestellen van een geboortekaartje?

Ga hiervoor naar de werkwijze van het bestellen van een geboortekaartje

2.  Vanaf wanneer kan ik het beste een geboortekaartje uitzoeken?

Dat mag je helemaal zelf weten! Wat belangrijk is om te weten dat het tijd gaat kosten om het kaartje op te maken en het  te laten drukken. Verder kan het gebeuren dat het kindje eerder wordt geboren dan de uitgerekende datum. Verstandig is om het kaartje ongeveer 8 weken voor de uitgerekende te regelen, zo is er voldoende tijd om een proefdruk te maken en eventueel aan te passen aan jullie wensen.

Is er toch spoed bij het maken van het kaartje? Mail even naar kaartjes@brengover.nl dan kijken we hoe we het kunnen oplossen!

3.  Wat als we nog niet weten of het jongen of een meisje is?

Dit is geen probleem, je kunt twee kaartjes uitkiezen, deze worden klaargezet en wanneer het kindje geboren is bestel je de juiste kaart.

4.  Wat kosten de kaarten?

Ga hiervoor naar de prijslijst.

5.  Wat zijn de verzendkosten?

Bij kaartjes.brengover.nl betaal je geen aparte verzendkosten voor de kaarten én enveloppen.
 

6. Kan ik ook een proefdruk op papier ontvangen?

Wanneer de digitale proefdruk is goedgekeurd, kan er een proefdruk op papier gemaakt en naar jullie toegestuurd worden. Kosten hiervoor zijn bij de bestelprijs inbegrepen. Je betaalt hiervoor dus geen extra kosten. De proefdruk wordt binnen 5 werkdagen bij je thuisbezorgd.Mochten jullie de bestelling willen annuleren dan kost de papieren proefdruk 15 euro. 

7.   Kan ik de enveloppen alvast eerder bestellen?

Jazeker is dat mogelijk. Je betaald hiervoor geen aparte verzendkosten. Ga naar de pagina met enveloppen om alvast een mooie bijpassende kleur uit te zoeken

8.   Wat moet ik doen als de baby geboren is?

Wanneer jullie kindje geboren is stuur je een mailtje naar kaartjes@brengover.nl.
Vermeld in deze mail de ontbrekende gegevens van jullie kindje;

  • Naam
  • Datum
  • Eventueel tijd, gewicht, lengte

Deze gegevens zal ik verwerken in het kaartje, daarna stuur ik het definitieve ontwerp digitaal naar jullie ter controle. Bij akkoord worden ze gedrukt en naar jullie verzonden.

9.   Wanneer worden de kaartjes bezorgd?

Als de kaartjes voor 10.00 uur op een werkdag  zijn besteld, dan worden ze de volgende werkdag bij jullie bezorgd.
(Met uitzondering van weekend en zon- en feestdagen ). De kaartjes worden als pakket verstuurd ( via postnl of via dhl, dit ligt aan het soort kaarten), zorg er wel voor dat er iemand aanwezig is om de kaarten in ontvangst te nemen.

10.Hoe moet ik betalen?

Nadat de kaartjes zijn besteld, ontvangen jullie een factuur, betaling graag binnen 14 dagen.

11. Ik wil graag een geheel eigen ontwerp op maat kan dat?

Hebben jullie zelf een leuk idee voor op het kaartje? En kunnen jullie hier wel wat hulp bij gebruiken? Ik help je graag met advies en verdere uitwerking! Mail jullie wensen naar kaartjes@brengover.nl en ik neem binnen enkele uren of in ieder geval binnen 24 uur contact met jullie op
( tijdens werkdagen).

12. Kan ik de bestelling annuleren?

Annuleren is mogelijk wanneer de bestelling nog niet bij de drukker is. Wanneer je na de papieren proefdruk de bestelling wilt annuleren wordt er 15 euro in rekening gebracht voor de gemaakte kosten.

13. Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de kaarten, waar kan ik terecht?

Ik vind het erg fijn om te horen als je tevreden bent. Is dit niet het geval, laat het dan zo snel mogelijk weten via de kaartjes@brengover.nl , ondersteund met een duidelijke foto en beschrijving van het probleem. Dan kijken we samen hoe we dit kunnen oplossen. Hebben jullie de kaartjes inmiddels wel verstuurd, dan gaan jullie akkoord met het geleverde product en kan ik geen oplossing meer bieden.

14.Wanneer het anders loopt

Het kan gebeuren dat het anders loopt dan je had gehoopt, en is er geen blijdschap. Misschien wil je dan geen kaarten meer versturen, dan wordt de bestelling kosteloos geannuleerd. Wil je toch graag een kaartje versturen, dan kunnen we samen zoeken hoe we het gekozen kaartje naar jullie wensen aan kunnen passen.

 

Geef een reactie